דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנתם מקום לחגוג בו? 

מאת    [ 20/03/2011 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 2314 פעמים ]

אתם צריכים להינשא! מה חשוב שיהיה בכל חתונה? עכשיו הגיע הזמן להבין לעומק את כל הפרטים החשובים אודות אירועים... הינכם מוזמנים להכיר את ענף האירועים: אולם אירועים, מפיקי חתונות ובגדי אירועים!

הזמנתם מקום לחגוג בו?

החלק הראשון בכל חתונה, הוא לא אחר מאשר האולם שבו תינשאו. יש סיכוי שזה יהיה אולם אירועים, ואפשרי שזה יהיה מקום בחיק הטבע. רק לאחר בחירת מיקום האירוע, זה אפשרי לחשוב ברצינות על תאריך הארוע, סגנון החתונה ואף לבחור את הדברים הקטנים שיסייעו להפוך את ליל החתונה לחוויה חלומית. חושבים שאתם מוכנים לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

אז.. באיזה אופן עושים בחירה של אולם אירועים? מחפשים בדחיפות גני אירועים?

הרבה זוגות עשויים להתלבט במשך שבועות טרם בוחרים, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות חתונה שונים האחד מן השני במדדים רבים; מספר המוזמנים, אופן העיצוב, סגנון ההגשה והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בארץ. רצוי לדעת מבעוד מועד איזו חתונה אתם חולמים לחגוג, זה יקל מאוד עליכם כשתחפשו את האולם הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לאולמות חתונה בכדי להסתכל מקרוב, שימו לב לדברים הבאים: האולם נראה מספיק נקי והגייני? האם השטח בכלל יתאים לכמות האורחים שלכם? כמה עובדים יעבדו באירוע? אף אחד לא אוהב עכברים שמסתובבים בין האורחים או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... בשביל להישמר מפני פאשלות בזמן החתונה, ודאו שאתם שואלים את השאלות שלכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

חתונה תחגגו כנראה רק פעם אחת (נקווה...), בדיוק בגלל זה אין כאן אפשרות לטעות. צריכים לדעת כיצד עושים את זה בקלות? הדרך הטובה ביותר היא לא להתפשר על דברים קטנים וגדולים! בעצם, אם תמיד חלמתם על מקום עם בלונים מתעופפים, אז מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

אז מה הלאה?

בהנחה וכבר מצאתם גן אירועים - אתם יכולים לשקול לעומק את הפרטים האחרים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב ארועים... אם במקרה עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז זה בעצם אומנות אמיתית. עם עזרה של אנשים מומחים המבינים בתחום העיצוב ונוי, ניתן בלי בעיה להביא לידי כך שהאירוע שלכם יהיה הכי בולט וחד פעמי. על ידי שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמה, אפשר לשפר את את כל הסביבה. המוזמנים שלכם שיבואו למסיבה יחושו מהרגע הראשון שהם באיזשהו ארוע לא מהעולם הזה ויחגגו באופן שעדיין לא יצא להם אי פעם... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

רק אחרי שסיימתם עם ענייני העיצוב, אפשר באמת לדאוג לפרטים קטנטנים…

למרביתנו הייתה הזדמנות פעם להיות בחתונה של בני דודים. אירועים אלה הם פעמים רבות בנאליים - פיסות מזון חשודות, שמפניה וגימיקים זולים. בשביל לחגוג מסיבה ברמה אחרת, קיים צורך בטיפת השקעה ויצירתיות. רק ככה ימשיכו לדבר על הארוע שלכם גם עוד שנים רבות מעכשיו... לא מוצאים חתונה אזרחית?

מה יותר חשוב מהאוכל?

בשביל המוזמנים שלכם הדבר המעניין היחיד זה הקייטרינג שיגיש את האוכל. ההחלטה על שירות הקייטרינג יכולה להשפיע רבות על הזכרון מהחתונה שלכם, מהסיבה הזו מאוד רצוי שלא לזלזל או להתפשר פה. אז באמת מומלץ ללכת על אוכל באמת משובח וצלחות במימדים סבירים. אף אחד לא רוצה לקבל אוכל רקוב או, למשל, אחד שנמצא על צלחות קטנטנות. באמת שכדאי להשקיע כמה גרושים בשביל לדעת שהמזון שתגישו יהיה מצוין וממלא!

צריכים להשיג הפקת אירועים? דיגיי עדיין לא הצלחתם לבחור?

רק אחרי שהאכלתם את כלל האורחים, כדאי לדאוג להם לבידור, ויש הרבה דרכים למטרה הזאת. לפני הכל, אי אפשר להעלות נושא כמו חתונה אמיתית בלי לציין תקליטנים. למה לא להזמין דיג'יי מומחה? באמצעותו אפשר לשמח ולהקפיץ את כל האורחים במשך הארוע... כל שנשאר לכם זה להחליט במהרה על ז'אנר מוסיקה שאתם רוצים, ואת הדברים האחרים התקליטן יבצע עבורכם.

באמצעות כל האינפורמציה שכאן, ארגון והרמת חתונה גדולה מעולם לא היה פשוט יותר... לטיפים, עצות וקריאה נוספת - הציצו אל האתר http://www.maravias.co.il/. זה הזמן להתחיל להתחתן!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב